2 Temmuz 2009 Perşembe

Play..


9 ay önce pause tuşuna basmışım.17 gün yazmadım diye özür dilemiştim ya şimdi ne yapmalı!. İtiraf etmem gerekiyor ki sebep futboldan birazcık uzaklaşmamdı. En son 'özür' postunda bazı sıkıntıların varlığından ve biteceğine olan inancımdan bahsetmişim..Bazı değişik ve derişik durumlar sonucunda sıkıntı bitti:)

Geçen sürede yaşanan sportif olayları kaçırdık, yakın zamandaki -özellikle Mehmet Topuz- olayını tüm yönleriyle değerlendirebilirdik. Bu saatten sonra da herkes konudan bayıldığı için lüzumu yok. Konfederasyon Kupası geçirdik Güney Afrika'da. Turnuvanın yıldızı kesinlikle Güney Afrika'nın 12 numarası Vuvuzela'ydı.. Şaka bi yana o aletten ne biçim ses çıkıyor arkadaş?.. Kafamızı becerdiler sessiz izledik Brezilya'nın şovunu. Final maçında ABD fiyakasını bozuyordu Brezilya'nın ama adalet yerini buldu da Sambaspor test sürüşünü kazandı. Taze transfer haberi Galatasaray'dan. Kader Keita'yı getirdi Haldun Üstünel. Bir de kaybımız var: Michael Jackson.. Jackson ölümünü başka bir noktaya bağlamak istiyorum, mutlaka değineceğim o konuya. Hadi bakalım basalım play tuşuna..

marcio11

2 yorum:

Minero dedi ki...

Hoşgeldin demek istiyorum gezersantrfor. Uzun süre yokladım favorilerimdeki linkini ama hep o sanki gideceğinin sinyallerini veren özür yazısı ile karşılaştım. İki tane blog takip ediyorum futbolla ilgili arada birkaçına da bakıyorum ama artık 3 tane takip edeceğiz eskisi gibi...

marcio11 dedi ki...

@minero,

güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim, blogun takip edildiğini görmek beni çok mutlu ediyor umarım bir önceki denememizden çok daha başarılı oluruz hep beraber =)