30 Temmuz 2009 Perşembe

Buldozer Bayern


Audi Cup'ta yarı final maçları oynandı. Bana izlemektense oynamak daha cazip geldiğinden ilk maçı kaçırdım. Manchester United, Boca Juniors'u Anderson ve Antonio Valencia'nın golleriyle 2-1 yenmiş. Günün ikinci maçında Bayern Münih, Milan'ı 4-1 yenerek finale çıkan 2. takım oldu. Ben bu kadar aciz bir İtalyan savunması görmedim. Milan küçük emrah modunda oynadı bütün maç! Orta sahayı arasıra geçen Leonardo'nun öğrencileri, golü de kaleci Butt'ın hatasından Pirlo ile buldu. Bayern ise çok derli toplu, disiplinli, klasik bir Van Gaal-Alman karışımı takım olmuş. Hamit de gayet iyi oynadı, böyle devam ederse banko oynar. Golleri, Muller(2), Schweinsteiger (yardım almadan yazdım) ve Sene attı. World Challenge turnuvasından sonra burda da hali içler acısı olan Milan ise İtalya'da kafaya oynayamaz.



  • Üç de transfer haberi var. John Terry'i kadrosuna katamayan Man. City, Arsenal'li Kolo Toure'yi kadrosuna kattı. Golcü arayışlarını sürdüren Lyon, St.Etienne'in forveti Bafetimbi Gomis'yi transfer etti. Ve son olarak Real Madrid, Liverpool'un İspanyol sağ beki Arbeloa'ya imza attırdı.

marcio11

Hiç yorum yok: