15 Temmuz 2009 Çarşamba

Man.City Forveti


Manchester City'de Carlos Tevez transferinden sonra forvet sayısı 8'e çıktı. Artık iş bitti denilen Adebayor da City'ye transfer olursa bu sayı 9 olacak. Arap şeyhleri sadece forvetlerden oluşan bir takım çıkarmaya kararlı sanırsam. City takımı geçtiğimiz yıl tek forvet ve 2 kanat adamıyla oynuyordu fakat bu sezon muhtemelen çift forvete dönecekler ki bu da Robinho'nun orta sahaya çekilmesi demek. Menajer Mark Hughes'in işi bayağı zor olacak. Ben olsam Tevez'i sağ açığa çekerek 4-3-3 ile başlardım ve ileri uç tercihim Robinho-Adebayor-Tevez şeklinde olurdu. Bu durumda Benjani ve Santa Cruz iyi birer yedek olurlardı. Bellamy'i sevemedim bi türlü satışa koymuştum çoktan, Bojinov'un ise sakat olduğunu varsayıyorum zaten..Açık mavi forvetler şu şekilde:


  • Robinho

  • Carlos Tevez

  • Roque Santa Cruz

  • Craig Bellamy

  • Benjani Mwaruwari

  • Valeri Bojinov

  • Ched Evans

  • Felipe Caicedo

  • Emmanuel Adebayor(?)

  • Darius Vassell (şaka şaka:)
Edit: Jo, geçen sezonu kiralık olarak geçirdiği Everton'a transfer olmuş; Sir A.J. uyardı, teşekkürler kendisine..

marcio11

Hiç yorum yok: