3 Ağustos 2009 Pazartesi

İstakozcu Sema


Evet, kendisine istakoz kraliçesi diyen, parayla televizyona çıkan(para vererek), yemek yapan, müzik, "buzda dance" falan yorumlayan, evimizin neşesi, aynı zamanda dünyadan bihaber bu ablamız, istakozlarını pazarlamak amaçlı yaptığı konuşmalarla meşhur... Öyle ki herkesin istakoz alabileceğini söyleyebilecek kadar halkı adam yerine koymayan bir mantığı vardır. Ya da hiç mantığı yoktur, kararı size bırakıyorum. Neyse ben işin müzik yönünü değerlendireyim. Ablamız, Erol Büyükburç ve Avrupa Yakası dizisinden tanıdığımız Yaprak(kızılımsı kafa) ile jüri üyeliği yapıyor. Programın formatı, hevesli gençlerin televizyona çıkma arzularını kullanarak, onları madara etmeye dayanıyor. Erol Büyükburç gibi büyük bir müzisyenin orada bulunmasını doğru bulmuyorum, böyle basit işlere girmemeli, ama en azından iyi bir müzisyen ve müzik yorumu yapması çok normal. Hale Caneroğlu da öyle veya böyle şarkı söyleyen bir şahsiyet, onu da anladım. Ama istakozcu Sema'nın orada ne işi var çözemedim. Haddini bilmemek böyle bir şey herhalde... Notadan ne kadar anlıyor bilmiyorum ama iş milleti aşağılamaya gelince oldukça profesyonel olduğu kesin...
meksikalı

Hiç yorum yok: