16 Ağustos 2009 Pazar

Hasan Şaş'tan İnciler


Hasan Şaş, futbolu bırakma kararı aldıktan sonra TRT Türk kanalında "Futbol Her Şeydir" programında yorumculuk yapmaya başladı. Daha ilk haftadan göndem yaratacak sözler sarfetmiş bile..Belli ki Galatasaray'a kırgın ve kızgın. Yeni transferlere ödenen paralarla ilgili de haylı ilginç bir tahminde bulunmuş. İşte Hasan'dan inciler:
  • “G.Saray çok güçlendi. Lig şampiyonluğu başarı sayılmaz, UEFA’yı kazanmak zorundalar.”
  • “Transfere parayı nasıl buluyorlar bilmem. Herhalde bizden sonra Florya’da petrol bulundu."
  • “Ben 11 sene G.Saray forması giydim kaptanlık vermediler. Takımda en eskisi de bendim.”
  • “Aziz Yıldırım, F.Bahçe için büyük bir şanstır. Onun icraatlarını beğeniyor ve destekliyorum.”
  • “Arda, zamanında benim yaptığım hataları yapmamalı. Bundan sonra herkesin gözü onun üzerinde olacak. Kendine çok dikkat etmeli.”
marcio11

Hiç yorum yok: