27 Haziran 2008 Cuma

Viva Espana!..


İzmir'in sıcağı da bir başka oluyormuş, oturduğumuz yerde terliyoruz fena şekilde. Neyse, ben açıkçası Rusya'yı istiyordum ama İspanya, ne kadar güçlü olabileceğini gösterdi, oyuna giren, çıkan hepsi iyi birşeyler yaptılar. Rusya, Arshavin'i aradı dün sahada yoktu resmen. Aragones ırkçıymış öyle diyorlar, bu Senna'da hiç İspanyol tipi yok yaw dikkatinizi çekti mi!..Güiza, isim güzel formanın arkasına yazdırılır ama çok da şahane oyuncu olacağını sanmıyorum ama bakalım daha önce dediğim gibi Kezman'dan iyidir kesin. İspanya-Almanya finali oynanacak, müstakbel gol kralı David Villa sahada olmayacak. Çoğunluğun İspanya dediğini duyar gibi oluyorum ama ben Almanya'nın rakibine favori demem hiçbir zaman..


Rusya 0-3 İspanya

( -/ Xavi, Güiza, D.Silva)

Hiç yorum yok: