23 Haziran 2008 Pazartesi

Bunu saymayız..


İspanya, İtalya'dan intikamı aldığını düşünüyor ancak buna itiraz etmemek elde değil çünkü 120 dakika topa sahip olan İspanya'ya neredeyse hiç pozisyon vermedi İtalya. İtalyan futbolundan nefret ederim, İtalya Ligi izlemem, Milan, İnter işte Şampiyonlar Ligi'nden izlediğimiz kadar. Bana çok yavan ve üretimden uzak geliyor İtalyan futbolu. Sürekli rakibi kontrol edeceksin, pozisyon bulursan gol atacaksın, işte bu mantaliteden dolayı Toni gibi bir golcü henüz golle tanışamadı. Sonuçta ben bu maçı berabere sayıyorum ve İspanya'nın normal süre içinde İtalya'yı yenmesini bekliyorum. Eminim Luis Enrique de öyle düşünüyordur!..Aragones'ten sonra Güiza ismi de Fenerbahçe için geçiyor. Mallorca Fenerbahçe'nin yanında Konyaspor'dan farkı yok, yeni bir Zafer Biryol mevzusu olabilir. Ancak La Liga'da gol kralı olduğundan onu daha dikkatli izlemeliyiz. Her durumda Kezman'dan daha faydalı olacağı kesin..Zico'dan sonra Aragones Fener'e çok ağır gelir ben baştan Zico'nun gitmesine karşıyım zaten.. Bu arada şu fair-play konusu artık sıkmaya başladı, atağın kesilmesi hem futbolcuyu, hem takımı, hem taraftarı hem de bizim futbol zevkimizi engellemeye başladı, hatta Di Natale gibilere gün doğuyor bu şekilde. Futbolda yalancı centilmenlikler yapılmamalı, acilen FIFA, UEFA bi çare bulup bu komediyi sonlandırmalı..
İspanya 4-2 İtalya (p)

Hiç yorum yok: