13 Haziran 2008 Cuma

Celtics mucizesi..


İzmir'de öğrenci evinde 2 arkadaşımla beraber kalıyorum. Haliyle NBA Finalleri'ne ilgi büyük. Gece 4'te uyanıp televizyon başına geçtik. Lakers-Celtics finali elbette kaçmazdı ve ilk 2 çeyreği tamamlamayı başardık, skoru Farmar'ın son saniye üçlüğüyle 58-40 olarak hatırlıyorum. Ancak işin hazin tarafı maçın geri kalan kısmını hatırlamıyor olmam, sanırım hepimiz uyuyakalmışız. Maçı 4'e koyarsan olacağı bu hem Los Angeles şehri de ülkenin en batısında olduğundan orda da maç saati akşam 6'ya denk geliyor, iş çıkışı falan filan. Koy şu maçı orda akşam 9'a biz de burda sabah 7'de kalkıp izleyelim di mi? Neyse velhasıl sabah şu anda bu yazıyı yazmakta olduğum 9 Eylül Üniversitesi'ne geldim. Hemen sitesine girip baktığımda inanılmaz bir sonuçla karşılaştım. Lakers bir ara 24 sayı öne geçtiği maçı 97-91 kaybetmiş. Tekrar tekrar sayfayı yeniledim sonuç değişmiyor bunu denedim. Ama esas şaşırtıcı olan ilk yarıda Kobe dışında çok kolay sayı üreten Lakers'ın, 40 sayısının nasıl ürettiğini anlamadığımız Celtics's yenilmiş olması. 33 yaşındaki Ray Allen'ın da 48 dakikanın tamamında sahada kalması gerçekten şaşırtıcı. Geri dönüş bu olsa gerek, ya da 'inanılmaz bir come-back' mi demiştir K.K.?


Hiç yorum yok: