22 Eylül 2009 Salı

Alanya..

Bildiğiniz üzere, Sir A.J. ile kısa bir süre önce, kısa bir Alanya macerası yaşadık. Ufak tefek gözlemlerimi paylaşmak isterim. Cleo Mare otelde kaldık, oda, temizlik, banyo, balkonlar herhangi bir sıkıntı yaşamadık. Geç kalktığımızdan öğle yemeğini, kahvaltı niyetine fast-food restaurantlarında yedik. Günün akşam yemeğine kadarki kısmı plajda geçti. Birçok üstsüz bayanın arasında futbol oynama şerefine eriştik. Topu bol bol denize uçurup sıcak Alanya denizine atladık. Özellikle hortumun olduğu gün dalgalar birkaç insan boyuna ulaştı, eğlenmesini bildik. Su, Ege Denizi'ne göre oldukça ılık, rahatlamadk için birebir denilebilir. 4-5 lira civarında şezlong ücreti alıyorlar. Akşam yemeğinde oteldeydik, yemekleri ben çok beğendim. Ve tabiki Alanya geceleri.. Çok hareketli, Eylül'de gitmiş olmamıza rağmen oldukça kalabalıktı. Daha çok Rus ve İskandinav turistler mevcuttu. Barlarda içki fiyatları değişmemiş, Lambada barda Long Island halen 20 lira. Diskolarda ise daha çok votka-redbull tercih ediliyor ve yine 20 lira ile ücretlendirilmiş. Daha çok Janus adlı diskodaydık fakat, Bellman, Robin Hood ve özellike son gece girip hayran kaldığımız iskandinav barı Doors kesinlikle görülmeye değer. Galatasaray-Beşiktaş maçını da çoğunluğunu Çarşı Alanya'nın oluşturduğu bir grupta izledik fakat iki takım taraftarları arasında herhangi bir tatsızlık çıkmadı. Biz gittik, basketbol milli takımımız 5'te 5 gidiyordu. Geri geldik, 4 mağlubiyet aldılar, bizimle alakası yok, yorgunluktan..