2 Nisan 2008 Çarşamba

River Plate fans..


Okulda muhabbeti geçti hemen eve gelince youtube'dan baktım. Bu marş River Plate taraftarının takımlarına destek verirken ezeli rakipleri Boca Juniors taraftarına gönderme yaptıkları marş. Önce güfte sonra beste..


ay che bostero vos sos ortiva

vos sos amigo de la policía

en mar del plata no te plantaste

con los borrachos, como cobraste

sos cagón, sos cagón, sos cagón, sos cagón, sos cagón, sos cagón, sos cagón, sos cagón


a donde vayas, siempre estaremos

vos sos mi vida, lo que mas quiero

esta es tu hinchada, esta es tu gente

la que te sigue, y te alienta siempre

river plate, river plate, river plate, river plate river plate, river plate, river plate, river plate


bu da türkçesi


hey boca taraftarı,

siz polisin dostlarısınız

mar del plata'da, bizle yüzleşemediniz

river taraftarları tarafından dövüldünüz

korkaksınız, korkaksınız, korkaksınız, korkaksınız korkaksınız, korkaksınız, korkaksınız,


nereye gitseniz orada olanlarız

bu senin taraftarın, bu senin insanın

her zaman seni izleyen ve destekleyen

river plate, river plate, river plate, river plate river plate, river plate, river plate, river plate





  • Daha önce hiçbir takımın hiçbir taraftarında böyle bi beste görmemiştim. İlgimi çeken şey belki de kıçını yırtıp gol attırmaya çalışan taraftar grupları veya tezahüratlar yerine single olarak piyasaya çıkabilecek bir eser yaratmış olmaları. Ne dersiniz, Buenos Aires'ten Demet Akalın'a rakip çıkar mı?

  • Peki aynı Buenos Aires'in sarı-lacivert yakasında bi beste yok mu, bakalım onu da ilerde yazarız belki:)..

2 yorum:

ACY dedi ki...

bu güzel araştırma için teşekkürler bu gibi bilgileri paylaşman çok faydalı oluyor herkes için. sen böyle bir tezahürat duymamıştım demişsin fakat ben duydum onu paylaşayım istedim, beşiktaşın fenerbahçeye kıtalar boyu giden "ekinler dize kadar" tezahüratı unutulmazlar arasındadır çok yaratıcı ve nüktedandır. saygılar

marcio11 dedi ki...

ben böyle bir beste duymadım derken, bahsettiğin tezahüratı da dahil ettim. çünkü müzikte beste vardır güfte vardır, beste müziktir, güfte sözdür. ben böyle bir taraftar müziği duymadım, 'ekinler dize kadar' tezahüratının güftesi dikkat çekici olabilir ama beste kısmı beni etkilememiştir, saygı bizden.