19 Temmuz 2008 Cumartesi

Play..

Pause'a basmışız 11 gün önce. İzmir-Akçay-Altınoluk duraklarımız oldu. 1 Haziran- 11 Temmuz arası stajımı yapmak üzere İzmir'deydim. Gitmeyenlere birkaç bilgi vereyim, bikere çok güzel bir şehir, İstanbul'a göre çok küçük ama bir o kadar derli toplu. Minibüs olayı fazla yok toplu taşıma otobüsle sağlanıyor ve oldukça ucuz. Alsancak-Konak-Bornova-Buca güzel yerler, fırsatım olsa Çeşme ve Karşıyaka'nın tadına bakmak isterdim. Trafik problemi yok ki İstanbullular bu söze bayılır. Buca-Şirinyer'de Geylani diye bir kebepçı var, mutlaka bulun gidin derim. İzmir yaşanacak yer dedikten sonra beni evlerinde misafir eden arkadaşlarım Onur ve Servet'e ayrıca teşekkürü borç bilirim.




İkinci durağım Akçay oldu, üniversiteden arkadaşım Hakan'da kaldım, sağolsun beni biraz gezdirdi orda. Tabi tamamını göremedim sadece 2 gün kaldım ama en azından deniz siftahını yapmış olduk. 2. günün akşamı Sarımsaklı'ya gittik, orası da gayet hareketli, Lilli Cafe Bar, Sarımsaklı'ya yolu düşenler, gece çok sakin bir mekan içki konusunda oldukça kaliteliydi, tavsiye ederim. Gossip diye bir gece kulübü var insanlar genelde gece oradalar.


Şu üstteki resim Altınoluk'ta sabaha karşı çekildi ve en güzeli biz bu resmin çekildiği yerde içtik. Daha güzel bir manzara daha hayal edilemez heralde. Altınoluk'ta da bebeklik arkadaşım İ.Üzülmez Yiğit'te kaldım 5 gün kadar. Keyifli vakit geçti, özellikle geceleri bir başka sakin, sessizdi. Denizi çok soğuk ancak maç yaptıktan sonra girebildim. Bunun dışında bazı ekstra hatıralarla döndüm İstanbul'a.

Hiç yorum yok: