16 Mart 2008 Pazar

Çeyrek Final eşleşmeleri..


Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek final kuraları cuma günü çekildi.Eşleşmeleri yazalım hemen..




  • Schalke - Barcelona


  • Roma - Man.Utd.


  • Arsenal-Liverpool


  • Fenerbahçe-Chelsea


Ufak bir değerlendirme yaparsak Barcelona,bazı iç problemlerine rağmen Schalke'yi elerken zorlanmaz diye düşünüyorum.Roma'yla Man.Utd son zamanlarda pek bi karşılaşır oldular.Özellikle Manchester'daki 7-1'lik hezimetin rövanşı açısından zevkli maçlara sahne olabilir bu eşleşme.Arsenal ile Liverpool arasındaki maçları zaten Premier Lig'den takip ediyoruz.Liverpool'un Arsenal'e karşı zorlandığını biliyoruz ama turnuvanın adının farklı olması sebebiyle yine de 1 adım önde gözüküyorlar.Ve geldik Fenerbahçe-Chelsea eşleşmesine.Tüm medya ve tararftarlar olarak bir sinerji oluşturup Schalke'yi çekmek istedik ancak yine de diğerlerine göre biraz daha dağınık görüntü çizen Chelsea çıktı.Kadro kalitesi olarak zaten tartışılmaz bir rakip ancak takım olma anlamında zaafları var.Bana göre Sevilla'dan daha güçlü bir 'takım' değil Chelsea.Eğer Fenerbahçeliler Chelsea'nin parasından ve isminden çekinmezlerse eleme ihtimalleri var diye düşünüyorum.Ayrıca ilk maçın İstanbul'da olması bence Fenerbahçe için avantaj.



Kendime göre tahminler yaptım.Barcelona,Man.Utd,Liverpool ve Chelsea diye düşünüyorum yarı finali ama dediğimiz gibi burası devler ligi olduğuna göre her takımdan çekinmek gerekir sürpriz sonuçlar oluşabilir.

Hiç yorum yok: